akarweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şakacı arkadaşlara gittikçe yenileri de ekleniyor. Türüyorlar tabiki doğal Ah Osman ah yoğun canımbnm yoksa verirdi cevabını
he kanka biliom osman ıda aradım da işim var dedi :S başından savdı :S sinir oldum :S neyse uzatmayalım.. ni-osman dediğin gibi konuyu dağıttım . herkez benle ilgileniyo ? msn den niye çıktın ? açsana reselimi