Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dibinizde bir de şampiyonluk kutlamaları var. Oraya bir katılıp coşun, bi' toparlanın.
Valla sorma 2. köprüden geldik zaten ümraniye de kalıyorum ben kafam zongluyor şuan yatacagım en kısa zamanda birkaç şey konuşuyoruz.