Konu
Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
10-05-2008, 23:14:04
#170
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Kerem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dibinizde bir de şampiyonluk kutlamaları var. Oraya bir katılıp coşun, bi' toparlanın.
Valla sorma 2. köprüden geldik zaten ümraniye de kalıyorum ben kafam zongluyor şuan yatacagım en kısa zamanda birkaç şey konuşuyoruz.