• 18-01-2015, 20:05:02
    #1
    Merhaba Arkadaşlar redstation dan bir kiralık sunucu almayı planlıyoruz.
    vmware ile sanallaştırma yapıp vds satmayı düşünüyoruz.
    Sizce iş Görürmü ?


    Model : Dell PowerEdge D9-310 Carbon-Neutral Server
    System : VMWare ESXi / vSphere 5.5 Hypervisor (Evaluation Licence)
    Cpu : Hexa Core: Intel® Xeon® E5-2430v2 (15M Cache, 2.50 GHz)
    RAM : 128GB DDR3
    Hard Dİsk : 2 x 2TB SAS 7,200 RPM + 240GB Cachecade
    Raid : H710p Raid Controller with BBU - Raid 1
    Remote : DRAC Enterprise (Virtual KVM)
    Network : 1Gbps Unmetered Port - 300Mbps Garanti - Level3
    IP
    : 68 Adet Ip Adres (RIPE /29 + /27)
    UK Lokosyon

    Sunucu Bize Sitedekinden Biraz Daha Ucuza Geliyor.
    Açık Arttırmada Yakaladık sunucuyu.
    Yorumlarınızı Bekliyorum.
  • 18-01-2015, 21:06:17
    #2
    İyimi derken ne için kullanacaksınız bilmiyorum ancak sunucu donanım olarak oldukça üst düzey. Gayet iyi iş görür
  • 18-01-2015, 21:17:42
    #3
    conquer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyimi derken ne için kullanacaksınız bilmiyorum ancak sunucu donanım olarak oldukça üst düzey. Gayet iyi iş görür
    Oyun Segtöründe Kullanmayı Düşünüyoruz.
    Teamspeak, Counter strike vb.
  • 18-01-2015, 21:19:34
    #4
    ahmtozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun Segtöründe Kullanmayı Düşünüyoruz.
    Teamspeak, Counter strike vb.
    Oyun sektöründe çok fazla ping yapacağı için verim alamazsınız. Türkiye lokasyon bakmanız lazım o halde. Sunucu donanım olarak iyi ama oyun sektörü için ping ve ms değerleride çok önemli bir unsur. Bu sebeple oyun sektörü için her ne kadar üst düzey donanım olsada lokasyon sebebiyle kesinlikle tavsiye etmem
  • 18-01-2015, 21:29:59
    #5
    conquer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun sektöründe çok fazla ping yapacağı için verim alamazsınız. Türkiye lokasyon bakmanız lazım o halde. Sunucu donanım olarak iyi ama oyun sektörü için ping ve ms değerleride çok önemli bir unsur. Bu sebeple oyun sektörü için her ne kadar üst düzey donanım olsada lokasyon sebebiyle kesinlikle tavsiye etmem
    Hocam Aynı Lok. Benzer sunucuyu kullanan arkadaşım var teamspeak için söylüyorum ping aralıgı normal bir kullanım sırasında 50-100 pek bir sıkıntı olcagını sanmıyorum bu degerlerinde.

    Genede Yorumunuz İçin Teşekkürler Değerlendircem Sunucuyu almadan bir kez daha .
  • 18-01-2015, 21:33:00
    #6
    segtor için ideal.
  • 18-01-2015, 21:47:52
    #7
    ahmtozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Aynı Lok. Benzer sunucuyu kullanan arkadaşım var teamspeak için söylüyorum ping aralıgı normal bir kullanım sırasında 50-100 pek bir sıkıntı olcagını sanmıyorum bu degerlerinde.

    Genede Yorumunuz İçin Teşekkürler Değerlendircem Sunucuyu almadan bir kez daha .
    Ben zaten oyun sektörü için söyledim örneğin cs 1.6. Teamspeak için cok sorun olurmu Türkiye kadar verimli olmaz ama seslerde de sorun olacağını sanmıyorum.
  • 20-01-2015, 01:45:28
    #8
    Redstation ciddi bir network overselling durumu var. Yoğun saatlerde avrupadaki büyük DC lerden dosya çekiminde 1Gbit hatlı boştaki sunucu 3-4MB/sn kadar düşüyor hızı. Boş saatlerde ise 40-50MB/sn veri transferi yaptırtıyor aynı sunucu. Sırf bu sebeple bir dahaki aya Redstationdan çıkacağız.
  • 20-01-2015, 12:18:41
    #9
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redstation ciddi bir network overselling durumu var. Yoğun saatlerde avrupadaki büyük DC lerden dosya çekiminde 1Gbit hatlı boştaki sunucu 3-4MB/sn kadar düşüyor hızı. Boş saatlerde ise 40-50MB/sn veri transferi yaptırtıyor aynı sunucu. Sırf bu sebeple bir dahaki aya Redstationdan çıkacağız.
    Öncelikle Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim.

    Sunucuyu Game hosting alanında kullanacagımız için pek sorun olcagını düşünmüyoruz.

    Zaten Redstation saçmalık yapmaya başladı sunucuyu almadan.
    Sipariş Geçmiştik 128 GB Lik Bize Verilen Sunucu 96 GB 68 Ip Olacaktı 33 Ip vmware istedik Centos Kurup Vermişler.