Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Redstation ciddi bir network overselling durumu var. Yoğun saatlerde avrupadaki büyük DC lerden dosya çekiminde 1Gbit hatlı boştaki sunucu 3-4MB/sn kadar düşüyor hızı. Boş saatlerde ise 40-50MB/sn veri transferi yaptırtıyor aynı sunucu. Sırf bu sebeple bir dahaki aya Redstationdan çıkacağız.
Öncelikle Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim.

Sunucuyu Game hosting alanında kullanacagımız için pek sorun olcagını düşünmüyoruz.

Zaten Redstation saçmalık yapmaya başladı sunucuyu almadan.
Sipariş Geçmiştik 128 GB Lik Bize Verilen Sunucu 96 GB 68 Ip Olacaktı 33 Ip vmware istedik Centos Kurup Vermişler.