Redstation ciddi bir network overselling durumu var. Yoğun saatlerde avrupadaki büyük DC lerden dosya çekiminde 1Gbit hatlı boştaki sunucu 3-4MB/sn kadar düşüyor hızı. Boş saatlerde ise 40-50MB/sn veri transferi yaptırtıyor aynı sunucu. Sırf bu sebeple bir dahaki aya Redstationdan çıkacağız.