Hocam Aynı Lok. Benzer sunucuyu kullanan arkadaşım var teamspeak için söylüyorum ping aralıgı normal bir kullanım sırasında 50-100 pek bir sıkıntı olcagını sanmıyorum bu degerlerinde.
Genede Yorumunuz İçin Teşekkürler Değerlendircem Sunucuyu almadan bir kez daha .
Ben zaten oyun sektörü için söyledim örneğin cs 1.6. Teamspeak için cok sorun olurmu Türkiye kadar verimli olmaz ama seslerde de sorun olacağını sanmıyorum.