• 05-10-2014, 21:46:39
    #19
    OVH'de aracı firma kullanmayanlar arasında (kurallara uydukları müddetçe) kapanan yok. Adamların sözleşmesine aykırı davranırsanız kapatırlar tabii. Burada kendi kendinize OVH böyle şöyle diye vıdı vıdı yapacağınıza gidin kendiniz alın, araya firma sokmadan. Konuyu açan arkadaş da onu yapmaya çalışıyor. Bazı insanlar da dedikodu yapıyor burada. Hiç firma sahibiymiş gibi bir profesyonellikleri olmadığı gibi, burada birşeyler danışan insanlarla da dalga geçiyorlar. Arkadaş, önceden alış verişim olmuştu ama, bu kadar profesyonellikten uzak, sırf dedikodu yapan insanlardan, açıkcası ben oturupta Türkiye'den server kiralayacak olsam bile kiralamam. Adam açık açık söylemiş fransa lokasyon kiralamam lazım diye. Yahu, adam yabancı bir iş yapacaktır, mecbur mu Türkiye'den kiralamaya. Sizene yahu!
  • 06-10-2014, 13:06:16
    #20
    ovh.ie üzerinden yapılan başvurular çok geç değerlendirilebiliyor. ben ovh.ca üzerinden başvurmuştum 2 saat içinde onaylamıştılar sonra ovh ie üzerinden tekrar başvurdum 2 gün sonra onaylandı. onay için gönderdiklerim kimlik foto arkalı önlü cep telefonuyla çekmiştim birde pdf formatında banka dekontu göndermiştim.
  • 06-10-2014, 21:12:15
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Dear Sir

    Thank you for choosing OVH. Your account is now validated.

    It can take up to 24 - 48 hours for VAT to be removed from your account.
    1 hafta sonunda attığım 3-4 farklı mail ile siparişimi onaylattım.
  • 06-10-2014, 21:47:13
    #22
    Konu sahibinin affına sığınarak problemi dışında bir yanlış anlaşılma konusunda detay vermek isterim;

    Yaklaşık 1 hafta kadar önce müşterilerimize Fransa lokasyon dedicated server sağlama konusunda OVH'ye mail gönderdik ve özellikle de Türkiye lokasyonlu bir işletme olduğumuzu, sunucu sayımızın birden fazla olabileceğini ve bu işin ticaretini yaptığımızı belirttik. Kendileri de bizlere özel bir bayi progrmalarının olmadığını, 1 hesap ile birden fazla dedicated server alarak müşterilerimize hizmet sunabileceğimizi ilettiler. Yani yurt dışı sunucu satanlardan sunucu alırsak sunucumuz kapatılır diye düşünmemenizi öneririm. Ancak hesap sahibinin hesabında bir çok sunucu olacağı için sözleşmeye uymayan 1 sunucu olsa bile kurunun yanında yaşın da yanacağını unutmayalım.

    Konu sahibine projesinde başarılar diliyorum, elbette ki yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı ama bu projenin gerektirdiği doğrultuda yapılandırılmalı.
  • 07-10-2014, 00:00:15
    #23
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedava sirke, baldan tatlıdır nasılsa..

    hastaneden doğum sertifikanı ve ebenin ikametgahını da isteyebilirler.

    moralini bozma. yurtdışından alarak en az 150 tl kar etmiş olduuun!
    Sırf r10 üzerinde ki şu mesajlarını toplayıp derleyip kitap yatıracam artık.

    OVH sevdalarına ücretsiz dağıtmayı düşünuyorum.

    Yazık gerçekten bayada yorulmuş emek harcamış gavura para kazandırmak için.
    El birliği ile OVH'ye maskara olacağız ki zaten olduk

    Yakında üniversite mezunu ve bilişim mühendisliği şartı gelir.
  • 07-10-2014, 00:17:45
    #24
    FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf r10 üzerinde ki şu mesajlarını toplayıp derleyip kitap yatıracam artık.

    OVH sevdalarına ücretsiz dağıtmayı düşünuyorum.

    Yazık gerçekten bayada yorulmuş emek harcamış gavura para kazandırmak için.
    El birliği ile OVH'ye maskara olacağız ki zaten olduk

    Yakında üniversite mezunu ve bilişim mühendisliği şartı gelir.

    Bence Bu tip yaklaşımlar sermayenin yurtdışına çıkışını hızlandırıyor . alaycı cevaplar içinde b.k m.k geçen yanıtlar kurumsallık anlamında son kullanıcıları yurtdışına iten ana neden bence .

    Sadece yurtdışı sunucu alanlar değil yurt dışı sunucu sağlayanlarda bir şekilde bu yaftalamadan nasibini alıyor bence.


    Keşke Türkiyedeki veri merkezlerinin gerçek anlamda bayileri olsa(bayilik sistemi) sunucu alan kişi, problem olduğunda,sunucuyu alan kişinin hakları veri merkezi tarafından garanti altına alınmış olsa bizde sunucu sağlayıcı dolmuşçuluğa geri dönerse ilerde ne yaparız diye düşünmesek.


    https://www.r10.net/dedicated-server-...-korumasi.html
  • 07-10-2014, 11:29:13
    #25
    Üyeliği durduruldu
    bildev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Bu tip yaklaşımlar sermayenin yurtdışına çıkışını hızlandırıyor . alaycı cevaplar içinde b.k m.k geçen yanıtlar kurumsallık anlamında son kullanıcıları yurtdışına iten ana neden bence .

    Sadece yurtdışı sunucu alanlar değil yurt dışı sunucu sağlayanlarda bir şekilde bu yaftalamadan nasibini alıyor bence.


    Keşke Türkiyedeki veri merkezlerinin gerçek anlamda bayileri olsa(bayilik sistemi) sunucu alan kişi, problem olduğunda,sunucuyu alan kişinin hakları veri merkezi tarafından garanti altına alınmış olsa bizde sunucu sağlayıcı dolmuşçuluğa geri dönerse ilerde ne yaparız diye düşünmesek.


    https://www.r10.net/dedicated-server-...-korumasi.html
    Her firma gibi alternatif olarak bizde OVH lokasyon satış yaptık.
    En sonra vurgunu ile tamamen ingiltere ve online.net geciş yaptırdık.

    Sorgusuz sualsiz nedensiz yüzlerce sunucuyu erişime kesip yedek bile vermen kaç tane türk firması gördun sen hayatta ?

    Sunucu alan kişinin hakları OVH tarafından cok güzel garanti altına alınmıştı bundan 1 ay önce , 7 ay önce ve bir kac yıl önce

    Ben yurtdışı karşı degilim OVH karşıyım.
    Yurtdışında'da sizi paranızla kaporta bindirirler virajı dönünçe düşersiniz.