bildev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence Bu tip yaklaşımlar sermayenin yurtdışına çıkışını hızlandırıyor . alaycı cevaplar içinde b.k m.k geçen yanıtlar kurumsallık anlamında son kullanıcıları yurtdışına iten ana neden bence .

Sadece yurtdışı sunucu alanlar değil yurt dışı sunucu sağlayanlarda bir şekilde bu yaftalamadan nasibini alıyor bence.


Keşke Türkiyedeki veri merkezlerinin gerçek anlamda bayileri olsa(bayilik sistemi) sunucu alan kişi, problem olduğunda,sunucuyu alan kişinin hakları veri merkezi tarafından garanti altına alınmış olsa bizde sunucu sağlayıcı dolmuşçuluğa geri dönerse ilerde ne yaparız diye düşünmesek.


https://www.r10.net/dedicated-server-...-korumasi.html
Her firma gibi alternatif olarak bizde OVH lokasyon satış yaptık.
En sonra vurgunu ile tamamen ingiltere ve online.net geciş yaptırdık.

Sorgusuz sualsiz nedensiz yüzlerce sunucuyu erişime kesip yedek bile vermen kaç tane türk firması gördun sen hayatta ?

Sunucu alan kişinin hakları OVH tarafından cok güzel garanti altına alınmıştı bundan 1 ay önce , 7 ay önce ve bir kac yıl önce

Ben yurtdışı karşı degilim OVH karşıyım.
Yurtdışında'da sizi paranızla kaporta bindirirler virajı dönünçe düşersiniz.