OVH'de aracı firma kullanmayanlar arasında (kurallara uydukları müddetçe) kapanan yok. Adamların sözleşmesine aykırı davranırsanız kapatırlar tabii. Burada kendi kendinize OVH böyle şöyle diye vıdı vıdı yapacağınıza gidin kendiniz alın, araya firma sokmadan. Konuyu açan arkadaş da onu yapmaya çalışıyor. Bazı insanlar da dedikodu yapıyor burada. Hiç firma sahibiymiş gibi bir profesyonellikleri olmadığı gibi, burada birşeyler danışan insanlarla da dalga geçiyorlar. Arkadaş, önceden alış verişim olmuştu ama, bu kadar profesyonellikten uzak, sırf dedikodu yapan insanlardan, açıkcası ben oturupta Türkiye'den server kiralayacak olsam bile kiralamam. Adam açık açık söylemiş fransa lokasyon kiralamam lazım diye. Yahu, adam yabancı bir iş yapacaktır, mecbur mu Türkiye'den kiralamaya. Sizene yahu!