FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf r10 üzerinde ki şu mesajlarını toplayıp derleyip kitap yatıracam artık.

OVH sevdalarına ücretsiz dağıtmayı düşünuyorum.

Yazık gerçekten bayada yorulmuş emek harcamış gavura para kazandırmak için.
El birliği ile OVH'ye maskara olacağız ki zaten olduk

Yakında üniversite mezunu ve bilişim mühendisliği şartı gelir.

Bence Bu tip yaklaşımlar sermayenin yurtdışına çıkışını hızlandırıyor . alaycı cevaplar içinde b.k m.k geçen yanıtlar kurumsallık anlamında son kullanıcıları yurtdışına iten ana neden bence .

Sadece yurtdışı sunucu alanlar değil yurt dışı sunucu sağlayanlarda bir şekilde bu yaftalamadan nasibini alıyor bence.


Keşke Türkiyedeki veri merkezlerinin gerçek anlamda bayileri olsa(bayilik sistemi) sunucu alan kişi, problem olduğunda,sunucuyu alan kişinin hakları veri merkezi tarafından garanti altına alınmış olsa bizde sunucu sağlayıcı dolmuşçuluğa geri dönerse ilerde ne yaparız diye düşünmesek.


https://www.r10.net/dedicated-server-...-korumasi.html