Konu sahibinin affına sığınarak problemi dışında bir yanlış anlaşılma konusunda detay vermek isterim;
Yaklaşık 1 hafta kadar önce müşterilerimize Fransa lokasyon dedicated server sağlama konusunda OVH'ye mail gönderdik ve özellikle de Türkiye lokasyonlu bir işletme olduğumuzu, sunucu sayımızın birden fazla olabileceğini ve bu işin ticaretini yaptığımızı belirttik. Kendileri de bizlere özel bir bayi progrmalarının olmadığını, 1 hesap ile birden fazla dedicated server alarak müşterilerimize hizmet sunabileceğimizi ilettiler. Yani yurt dışı sunucu satanlardan sunucu alırsak sunucumuz kapatılır diye düşünmemenizi öneririm. Ancak hesap sahibinin hesabında bir çok sunucu olacağı için sözleşmeye uymayan 1 sunucu olsa bile kurunun yanında yaşın da yanacağını unutmayalım.
Konu sahibine projesinde başarılar diliyorum, elbette ki yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı ama bu projenin gerektirdiği doğrultuda yapılandırılmalı.