• 05-10-2014, 08:18:36
    #10
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedava sirke, baldan tatlıdır nasılsa..

    hastaneden doğum sertifikanı ve ebenin ikametgahını da isteyebilirler.

    moralini bozma. yurtdışından alarak en az 150 tl kar etmiş olduuun!
    Ben şahsen bu tip belge istemeyen firmalarla çalışmayı düşünmüyorum. Yerli / yabancı farketmez özellikle uluslararası satış yapıyorsa bir firma ister istemez bunun gibi bilgileri vermeniz gerekiyor forumda yabancı bir arkadaş bizden sunucu aldı diye konu açıldı belki hala aktiftir . Karşıdaki firma almıyorsa birşey diyemem bence alması lazım.

    Artık bazı şeylerden kurtulmamız lazım :
    Biz Türküz diyemi bunlar oluyor (bizi iplemiyorlar!)
    Bir Türk sadece Türk "firma" dan sunucu almalıdır.
    Millet "Ucuz" diye yurt dışından sunucu alıyor. Ben o fiyata versem kesin benden alırlar.

    Bana göre Adı üstünde internet bir ülkeye yada bir yere bağımlı değilsin ve ona göre düşünmelisin Türk firmalar kötümü hayır asla Tr dede site ve sunucularım var sadece projeye göre Lokasyon tercihi yapıyoruz. Türkiyede Altyapı dışarıya göre daha yetersiz çoğu şey dolara endeksli, firmaların giderleri çok yüksek, devletin eli hep cebimizde bu ve bunun gibi sebeplerle dışarıyla rekabet edemiyoruz edemeyizde bu tüm sektörlerde böyle nerdeyse.

    Kısaca önyargılardan kurtulmak lazım.
  • 05-10-2014, 11:58:16
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedava sirke, baldan tatlıdır nasılsa..

    hastaneden doğum sertifikanı ve ebenin ikametgahını da isteyebilirler.

    moralini bozma. yurtdışından alarak en az 150 tl kar etmiş olduuun!
    size ne
  • 05-10-2014, 13:55:05
    #12
    ben 14 gündür bekliyorum kimliğimi onaylasınlar diye
  • 05-10-2014, 14:00:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedava sirke, baldan tatlıdır nasılsa..

    hastaneden doğum sertifikanı ve ebenin ikametgahını da isteyebilirler.

    moralini bozma. yurtdışından alarak en az 150 tl kar etmiş olduuun!
    tipik kıskanç türk insanı. Aynı hizmeti , aynı fiyata satın 150 TL karı siz ediiiinn!.Gerekiyorsa doğum belgesini size gönderelim.

    Bu zihniyetle , bedava versen almam senden orasıda ayrı bi olay.
  • 05-10-2014, 15:02:13
    #14
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tipik kıskanç türk insanı. Aynı hizmeti , aynı fiyata satın 150 TL karı siz ediiiinn!.Gerekiyorsa doğum belgesini size gönderelim.

    Bu zihniyetle , bedava versen almam senden orasıda ayrı bi olay.
    tipik kelepir zihniyeti.

    yakında tüm tr müşteri adresli makineleri kapatacaklar. herkesin başı göğe erecek.
  • 05-10-2014, 15:07:19
    #15
    Tr lokasyon Gerçekten Bizler İçin Veli Nimet, Yabancı Dc'ler İlla Bişey Yapıyor Geçtiğimiz Günlerde Ovh Sunucularımızı Kapattı Yedekler Yok Perişan Olduk.
  • 05-10-2014, 15:31:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tipik kelepir zihniyeti.

    yakında tüm tr müşteri adresli makineleri kapatacaklar. herkesin başı göğe erecek.
    serbest piyasa. Pahalı satarsan sızlanırsın burada , elin avrupalısı 5 dolara 100 mbit dedicated satarken aynı makine türkiyede 50 dolar 100 dolar.

    Kimse firmanın lokasyonuna bakmaz , herkes paraya bakar.
  • 05-10-2014, 15:37:13
    #17
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serbest piyasa. Pahalı satarsan sızlanırsın burada , elin avrupalısı 5 dolara 100 mbit dedicated satarken aynı makine türkiyede 50 dolar 100 dolar.

    Kimse firmanın lokasyonuna bakmaz , herkes paraya bakar.
    demek ki her firma da müşterinin ödeyeceği paraya bakmıyor.

    adam yerine koyup siparişi onaylamıyorlar. insanlar da b.kunu yiyim abi, sizde çok ucuz, nolur onayla diye ticket açıp duruyor.

    diğer yandan, Türkiye'de ödediğin 300 tl sunucunun %18 kdv, %20 ltd şti kurumlar vergisi, %35 şirket sahibi gelir vergisi.

    öyle löp saf et değil ki kavurma yapasın.
  • 05-10-2014, 17:17:27
    #18
    Öncelikle herkese iyi bayramlar, serbest piyasa demişsiniz doğrusunuz ama geçmiş konulara bakarsanız 1 hafta kadar önce herkes ovh ye küfürler ediyordu yedekleri vermediler diye herkes adam gibi yerden alaydık diyordu sadece formdan yorumcu arkadaşın 200 üzeri sunucusu kapandı neyse sözün özü ne kadar ekmek o kadar köfte adam 10 euro ya sunucu veriyo ama sadece sunucu bende ordan alan biri olarak başım ağrıdığında adamlar dönüp bakmıyor bile eğer değerli bir iş yapacaksanız yerli dc terciğiniz olsun ama önemli olmayacak gitsede salla diyeceğiniz bir olaysa yapacağınız tabiki gidip istediğiniz yerden alın derim. Sözlerim nacizane tavsiyemdir lütfen yanlış anlaşılmasın.