SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bedava sirke, baldan tatlıdır nasılsa..

hastaneden doğum sertifikanı ve ebenin ikametgahını da isteyebilirler.

moralini bozma. yurtdışından alarak en az 150 tl kar etmiş olduuun!
Ben şahsen bu tip belge istemeyen firmalarla çalışmayı düşünmüyorum. Yerli / yabancı farketmez özellikle uluslararası satış yapıyorsa bir firma ister istemez bunun gibi bilgileri vermeniz gerekiyor forumda yabancı bir arkadaş bizden sunucu aldı diye konu açıldı belki hala aktiftir . Karşıdaki firma almıyorsa birşey diyemem bence alması lazım.

Artık bazı şeylerden kurtulmamız lazım :
Biz Türküz diyemi bunlar oluyor (bizi iplemiyorlar!)
Bir Türk sadece Türk "firma" dan sunucu almalıdır.
Millet "Ucuz" diye yurt dışından sunucu alıyor. Ben o fiyata versem kesin benden alırlar.

Bana göre Adı üstünde internet bir ülkeye yada bir yere bağımlı değilsin ve ona göre düşünmelisin Türk firmalar kötümü hayır asla Tr dede site ve sunucularım var sadece projeye göre Lokasyon tercihi yapıyoruz. Türkiyede Altyapı dışarıya göre daha yetersiz çoğu şey dolara endeksli, firmaların giderleri çok yüksek, devletin eli hep cebimizde bu ve bunun gibi sebeplerle dışarıyla rekabet edemiyoruz edemeyizde bu tüm sektörlerde böyle nerdeyse.

Kısaca önyargılardan kurtulmak lazım.