serbest piyasa. Pahalı satarsan sızlanırsın burada , elin avrupalısı 5 dolara 100 mbit dedicated satarken aynı makine türkiyede 50 dolar 100 dolar.
Kimse firmanın lokasyonuna bakmaz , herkes paraya bakar.
demek ki her firma da müşterinin ödeyeceği paraya bakmıyor.
adam yerine koyup siparişi onaylamıyorlar. insanlar da b.kunu yiyim abi, sizde çok ucuz, nolur onayla diye ticket açıp duruyor.
diğer yandan, Türkiye'de ödediğin 300 tl sunucunun %18 kdv, %20 ltd şti kurumlar vergisi, %35 şirket sahibi gelir vergisi.
öyle löp saf et değil ki kavurma yapasın.