bedava sirke, baldan tatlıdır nasılsa..
hastaneden doğum sertifikanı ve ebenin ikametgahını da isteyebilirler.
moralini bozma. yurtdışından alarak en az 150 tl kar etmiş olduuun!
tipik kıskanç türk insanı. Aynı hizmeti , aynı fiyata satın 150 TL karı siz ediiiinn!.Gerekiyorsa doğum belgesini size gönderelim.
Bu zihniyetle , bedava versen almam senden orasıda ayrı bi olay.