SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bedava sirke, baldan tatlıdır nasılsa..

hastaneden doğum sertifikanı ve ebenin ikametgahını da isteyebilirler.

moralini bozma. yurtdışından alarak en az 150 tl kar etmiş olduuun!
tipik kıskanç türk insanı. Aynı hizmeti , aynı fiyata satın 150 TL karı siz ediiiinn!.Gerekiyorsa doğum belgesini size gönderelim.

Bu zihniyetle , bedava versen almam senden orasıda ayrı bi olay.