Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tipik kıskanç türk insanı. Aynı hizmeti , aynı fiyata satın 150 TL karı siz ediiiinn!.Gerekiyorsa doğum belgesini size gönderelim.

Bu zihniyetle , bedava versen almam senden orasıda ayrı bi olay.
tipik kelepir zihniyeti.

yakında tüm tr müşteri adresli makineleri kapatacaklar. herkesin başı göğe erecek.