tipik kıskanç türk insanı. Aynı hizmeti , aynı fiyata satın 150 TL karı siz ediiiinn!.Gerekiyorsa doğum belgesini size gönderelim.
Bu zihniyetle , bedava versen almam senden orasıda ayrı bi olay.
tipik kelepir zihniyeti.
yakında tüm tr müşteri adresli makineleri kapatacaklar. herkesin başı göğe erecek.