Öncelikle herkese iyi bayramlar, serbest piyasa demişsiniz doğrusunuz ama geçmiş konulara bakarsanız 1 hafta kadar önce herkes ovh ye küfürler ediyordu yedekleri vermediler diye herkes adam gibi yerden alaydık diyordu sadece formdan yorumcu arkadaşın 200 üzeri sunucusu kapandı neyse sözün özü ne kadar ekmek o kadar köfte adam 10 euro ya sunucu veriyo ama sadece sunucu bende ordan alan biri olarak başım ağrıdığında adamlar dönüp bakmıyor bile eğer değerli bir iş yapacaksanız yerli dc terciğiniz olsun ama önemli olmayacak gitsede salla diyeceğiniz bir olaysa yapacağınız tabiki gidip istediğiniz yerden alın derim. Sözlerim nacizane tavsiyemdir lütfen yanlış anlaşılmasın.