SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tipik kelepir zihniyeti.

yakında tüm tr müşteri adresli makineleri kapatacaklar. herkesin başı göğe erecek.
serbest piyasa. Pahalı satarsan sızlanırsın burada , elin avrupalısı 5 dolara 100 mbit dedicated satarken aynı makine türkiyede 50 dolar 100 dolar.

Kimse firmanın lokasyonuna bakmaz , herkes paraya bakar.