SayfaNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık bazı şeylerden kurtulmamız lazım :
Biz Türküz diyemi bunlar oluyor (bizi iplemiyorlar!)
Bir Türk sadece Türk "firma" dan sunucu almalıdır.
Millet "Ucuz" diye yurt dışından sunucu alıyor. Ben o fiyata versem kesin benden alırlar.
Bana göre Adı üstünde internet bir ülkeye yada bir yere bağımlı değilsin ve ona göre düşünmelisin Türk firmalar kötümü hayır asla Tr dede site ve sunucularım var sadece projeye göre Lokasyon tercihi yapıyoruz. Türkiyede Altyapı dışarıya göre daha yetersiz çoğu şey dolara endeksli, firmaların giderleri çok yüksek, devletin eli hep cebimizde bu ve bunun gibi sebeplerle dışarıyla rekabet edemiyoruz edemeyizde bu tüm sektörlerde böyle nerdeyse.
Kısaca önyargılardan kurtulmak lazım.