• 26-05-2014, 18:46:34
    Misafir
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda acaba dusmanlarin basina botnetci yagdirmak icin iyi bir pazar mi?

    Kotu niyetli kisiler artik r10 da kimin botnetci oldıgunu apacik gormus oldu, birazdan siparisler yagmaya baslar onlara
    Dün basladi zaten, skypyeye ekleyen bir cok kisi oldu. Yok kiralarmisin yok bu bana sunu yapdi yok bu bunu yapdi diye
    Biz ne sistem satariz, ne kiralattiririz. Sadece hak yiyenlere bizim garezimiz, sucsuz günahsiz yerede gücümüzü kullanmayiz.
    Not: Sadece belirtmek istedim, yani lütfen bunun icin kimse daha skypemi eklemesin, rahatsiz oluyorum bu durumdan.
  • 26-05-2014, 18:47:47
    Bu konuyu açma amacınızı anlayamadım bir türlü;
    sistemde ki sorunları tespit edip düzeltmek mi istiyorsunuz ?
    Yoksa bizim sistem kapanmıyor alayınız gelin mi diyorsunuz ?
    Diyelim ki sistem 4/4 lük o zaman siteye 728x90 banner yapıştırıp: arkadaşlar siteye ping yaparak yada pingdom dan kontrol ederek girebilirsiniz mi diyeceğiz?
  • 26-05-2014, 18:49:55
    sunucuoptimizasyon.com
    Ana sayfa açılıyor sorunsuz şekilde ama alt sayfalarda bekleme var. En azından komple bir kapanma yok, ki bazılarının ''saldırıyı 3 ay önce kesmiştim hala kapalı'' geyiklerine inanmayın deli gibi saldırı devam ediyordur bizi yemesinler. Birde hak hukuktan bahsediyorlar valla güleceğim yoktu, milletin ekmeğiyle oynayıp biz hak hukukun peşindeyiz triplerindeler, sizi gidiler sizi.

    Sonuç olarak bu yapı ilk defa test edilen bir yapı, açılır açılmaz deliler gibi sorunsuz şekilde çalışmayacaktır, geliştirilmesi farklı saldırı tipleri ve seviyelerinde denenmesi ve iyileştirilmesi gerekecektir kimse zaten bir anda mucize beklememeli.

    Layer 4 taraflı sağlam zaten başta dediğim gibi telekom ddos sistemi oldukça iyi, layer 7 tarafı için zaten pek test edin konusu göremesseniz görseniz bile site kapanır 1 hafta açılmaz bir daha, buradaki sistemde en azından site yüzde 90 lık periyotta ayakta kalmış görünüyor, geliştirmelerle daha stabil bir yapıya kavuşacağına inanıyorum, biraz zaman gerek sadece.
  • 26-05-2014, 18:50:57
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu açma amacınızı anlayamadım bir türlü;
    sistemde ki sorunları tespit edip düzeltmek mi istiyorsunuz ?
    Yoksa bizim sistem kapanmıyor alayınız gelin mi diyorsunuz ?
    Diyelim ki sistem 4/4 lük o zaman siteye 728x90 banner yapıştırıp: arkadaşlar siteye ping yaparak yada pingdom dan kontrol ederek girebilirsiniz mi diyeceğiz?
    Hayır gelen atak tiplerini izleyip eksikliklerimizi göreceğiz banneri emin olun işin profosyonellerine gayet iyi yaptırırız zamanı gelince.
    Bana göre de siz de bu argeden pay almak yerine desteklediğiniz taraflılık var. Çünkü diğer arkadaşlar hakkında şifayen tanımam ama sevdiğim bir çok kişinin anlatımları mevcut ama pek konu yeri burası değil
  • 26-05-2014, 18:51:02
    Tartışmaya gerek yok bence firma test istemiş sizler de bizler de testi yapıp bilgi verdik.

    Tabi bu şekilde korumalı sunucu isteyenlere satılacağını düşünmüyorum şuan da bir test ortamı var.

    Nasıl bir araba fabrikası yeni model çıkartırken pistler de denemeler yapıyorsa salay da onu yapıyor. Bence tebrik edilmesi gereken bir konu saygı duyulmalı kaç firma böyle konu açabildi bir de buradan değerlendirmeliyiz. Hepsini geçtim Türkiye'de böyle çalışmalar yapılması hepimizi sevindirmesi gerekir çünkü çoğumuz yabancı ülkeler den sunucu hizmeti alıyoruz.

    Allah yardımcınız olsun...
  • 26-05-2014, 18:51:44
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana sayfa açılıyor sorunsuz şekilde ama alt sayfalarda bekleme var. En azından komple bir kapanma yok, ki bazılarının ''saldırıyı 3 ay önce kesmiştim hala kapalı'' geyiklerine inanmayın deli gibi saldırı devam ediyordur bizi yemesinler.

    Sonuç olarak bu yapı ilk defa test edilen bir yapı, açılır açılmaz deliler gibi sorunsuz şekilde çalışmayacaktır, geliştirilmesi farklı saldırı tipleri ve seviyelerinde denenmesi ve iyileştirilmesi gerekecektir kimse zaten bir anda mucize beklememeli.

    Layer 4 taraflı sağlam zaten başta dediğim gibi telekom ddos sistemi oldukça iyi, layer 7 tarafı için zaten pek test edin konusu göremesseniz görseniz bile site kapanır 1 hafta açılmaz bir daha, buradaki sistemde en azından site yüzde 90 lık periyotta ayakta kalmış görünüyor, geliştirmelerle daha stabil bir yapıya kavuşacağına inanıyorum, biraz zaman gerek sadece.

    Teşekkürler hocam tam olarak budur soruların cevabı
  • 26-05-2014, 18:53:04
    Siteye hiç bir türlü erişim sağlanamıyor şuan ;

    Hata! Google Chrome blog.salay.com.tr sitesine bağlanamadı
  • 26-05-2014, 18:54:27
    muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye hiç bir türlü erişim sağlanamıyor şuan ;

    Hata! Google Chrome blog.salay.com.tr sitesine bağlanamadı
    giremeyenler lokasyon ya da ip yazarmı gremiyorum denildikce kıontrol etmekten parmağım yoruldu ama hepsi succeed cıkıyor
  • 26-05-2014, 18:55:48
    Misafir
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    giremeyenler lokasyon ya da ip yazarmı gremiyorum denildikce kıontrol etmekten parmağım yoruldu ama hepsi succeed cıkıyor
    Hocam, türkiye subesinden katiliyor görmüyormusunuz, ve türkce karetker kullanmis yani 100 de 99,99 Türkiyeden
    IP verince ne olacak? Sistemden ip banini acacaksiniz, aa sonra site acildi diyecekler? Bumu cözüm yani onu anlamadim : )))
    • linkand
    • RaKKaS
    linkand ve RaKKaS bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.