Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda acaba dusmanlarin basina botnetci yagdirmak icin iyi bir pazar mi?

Kotu niyetli kisiler artik r10 da kimin botnetci oldıgunu apacik gormus oldu, birazdan siparisler yagmaya baslar onlara
Dün basladi zaten, skypyeye ekleyen bir cok kisi oldu. Yok kiralarmisin yok bu bana sunu yapdi yok bu bunu yapdi diye
Biz ne sistem satariz, ne kiralattiririz. Sadece hak yiyenlere bizim garezimiz, sucsuz günahsiz yerede gücümüzü kullanmayiz.
Not: Sadece belirtmek istedim, yani lütfen bunun icin kimse daha skypemi eklemesin, rahatsiz oluyorum bu durumdan.