giremeyenler lokasyon ya da ip yazarmı gremiyorum denildikce kıontrol etmekten parmağım yoruldu ama hepsi succeed cıkıyor
Hocam, türkiye subesinden katiliyor görmüyormusunuz, ve türkce karetker kullanmis yani 100 de 99,99 Türkiyeden

IP verince ne olacak? Sistemden ip banini acacaksiniz, aa sonra site acildi diyecekler? Bumu cözüm yani onu anlamadim : )))