Bu konuyu açma amacınızı anlayamadım bir türlü;
sistemde ki sorunları tespit edip düzeltmek mi istiyorsunuz ?
Yoksa bizim sistem kapanmıyor alayınız gelin mi diyorsunuz ?
Diyelim ki sistem 4/4 lük o zaman siteye 728x90 banner yapıştırıp: arkadaşlar siteye ping yaparak yada pingdom dan kontrol ederek girebilirsiniz mi diyeceğiz?
Hayır gelen atak tiplerini izleyip eksikliklerimizi göreceğiz banneri emin olun işin profosyonellerine gayet iyi yaptırırız zamanı gelince.
Bana göre de siz de bu argeden pay almak yerine desteklediğiniz taraflılık var. Çünkü diğer arkadaşlar hakkında şifayen tanımam ama sevdiğim bir çok kişinin anlatımları mevcut ama pek konu yeri burası değil