Bu konuyu açma amacınızı anlayamadım bir türlü;
sistemde ki sorunları tespit edip düzeltmek mi istiyorsunuz ?
Yoksa bizim sistem kapanmıyor alayınız gelin mi diyorsunuz ?
Diyelim ki sistem 4/4 lük o zaman siteye 728x90 banner yapıştırıp: arkadaşlar siteye ping yaparak yada pingdom dan kontrol ederek girebilirsiniz mi diyeceğiz?