• 26-05-2014, 17:56:44
    Üyeliği durduruldu
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gençler amma heyecan olmuş R10 a giremedim yazılandan veya atakdan ruhum bile duymadı ben calısma yapıyordum şimdi bakıyorumda herşey normal ? makinede ben calısırken caps mi aldınız
    hiç güleceğim yoktu R10 da heyecan olmuş baya
  • 26-05-2014, 17:57:22
    kimin browserda kasıyor :

    http://prntscr.com/3mr7f7

    pingdoma gotr 0sn first response ve 2.35 sn yukleme suresi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:57:22 -->-> Daha önceki mesaj 17:56:49 --

    neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç güleceğim yoktu R10 da heyecan olmuş baya
    semih aradı söyledi durdurdum çalışmayı actım sistemi arkadaşlarda kendi kapattı sanmış
  • 26-05-2014, 17:57:41
    Üyeliği durduruldu
    hocam bak böyle artistlik yapıyorsunuz
    elinizde bi domaini bırakacak adamlar .
  • 26-05-2014, 18:02:25
    Xhenahobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bak böyle artistlik yapıyorsunuz
    elinizde bi domaini bırakacak adamlar .
    bu bir testtir sonucda gidedebilir satılan bir ürün değil biz de iyileştiriyoruz kendilerinden cok şey öğrendik teşekkür bir borç

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:02:25 -->-> Daha önceki mesaj 17:58:48 --

    Arkadaşlar giremeyen var mı ?

    http://blog.salay.com.tr/
  • 26-05-2014, 18:03:44
    Misafir
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gençler amma heyecan olmuş R10 a giremedim yazılandan veya atakdan ruhum bile duymadı ben calısma yapıyordum şimdi bakıyorumda herşey normal ? makinede ben calısırken caps mi aldınız
    Hayir hocam, saldiri attik ve sunucu patladi.
    Sisteminiz basarisiz oldugunu birdaha kanitladim, 5 dk vurdum kendine gelemedi 30 dakika boyunca. Botlarin yarisini kullanarak saldiri attim sadece.
    Amacimizi basariyla gerceklesdirdik (: Alt yapi, sistem saglam degilmis dün idaa ettiginiz gibi.
    Herkeze iyi calismalar dilerim.
    • RaKKaS
    RaKKaS bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-05-2014, 18:04:03
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bir testtir sonucda gidedebilir satılan bir ürün değil biz de iyileştiriyoruz kendilerinden cok şey öğrendik teşekkür bir borç

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:02:25 -->-> Daha önceki mesaj 17:58:48 --

    Arkadaşlar giremeyen var mı ?

    http://blog.salay.com.tr/
    http://prntscr.com/3mr9sy

    Bu şekilde bir yönlenme görünüyor ve erişim yok. Erişim varken de önce böyle bir yönlenme oluştuktan sonra açılıyordu.

    Edit: Şimdi açıldı.
  • 26-05-2014, 18:04:04
    Üyeliği durduruldu
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bir testtir sonucda gidedebilir satılan bir ürün değil biz de iyileştiriyoruz kendilerinden cok şey öğrendik teşekkür bir borç

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:02:25 -->-> Daha önceki mesaj 17:58:48 --

    Arkadaşlar giremeyen var mı ?

    http://blog.salay.com.tr/
    şuan giriyor hocam bir sıkıntı yok
  • 26-05-2014, 18:05:43
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayir hocam, saldiri attik ve sunucu patladi.
    Sisteminiz basarisiz oldugunu birdaha kanitladim, 5 dk vurdum kendine gelemedi 30 dakika boyunca. Botlarin yarisini kullanarak saldiri attim sadece.
    Amacimizi basariyla gerceklesdirdik (: Alt yapi, sistem saglam degilmis dün idaa ettiginiz gibi.
    Herkeze iyi calismalar dilerim.
    Çünkü ben başında çalışıyordum üstad zaten loadbalancer da 160.000 e yakın cagrın takılmış 5 dk atakda 30 dk kendine gelemeyen sunucu bukadar hızlı şimdi nasıl acılıyor rıca etsem tekrarlarmsın ? ki şu anda devam ediyor benim gördüğüm ? 250k civarı istek var

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:05:43 -->-> Daha önceki mesaj 18:05:07 --

    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://prntscr.com/3mr9sy

    Bu şekilde bir yönlenme görünüyor ve erişim yok. Erişim varken de önce böyle bir yönlenme oluştuktan sonra açılıyordu.

    Edit: Şimdi açıldı.
    O Türktelekom Layer4 e takılmış bizim attığımız bir şey değil
  • 26-05-2014, 18:07:36
    Misafir
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü ben başında çalışıyordum üstad zaten loadbalancer da 160.000 e yakın cagrın takılmış 5 dk atakda 30 dk kendine gelemeyen sunucu bukadar hızlı şimdi nasıl acılıyor rıca etsem tekrarlarmsın ? ki şu anda devam ediyor benim gördüğüm ? 250k civarı istek var

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:05:43 -->-> Daha önceki mesaj 18:05:07 --



    O Türktelekom Layer4 e takılmış bizim attığımız bir şey değil
    Hocam, burda giremeyenlerden kanit icin caps yükelmesini rica ettim, ve ettiler. Sunucunuzu 5 dakika saldiriyla kapattik, down oldu site. Skypede kac kisiye sordu tek tek caps alip koyabilirim. Derdim kendimi kanitlamak degil, sadece sizin basarisiz olmanizi kanitlamak, kapanmiyacak bir sistem yokdur. Dün yok böyle söyle dediniz, cidden öfkelendim özel (birseyler diyelim) birseylerle attack yapdim, sonucu ortada.