kimin browserda kasıyor :

http://prntscr.com/3mr7f7

pingdoma gotr 0sn first response ve 2.35 sn yukleme suresi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:57:22 -->-> Daha önceki mesaj 17:56:49 --

neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç güleceğim yoktu R10 da heyecan olmuş baya
semih aradı söyledi durdurdum çalışmayı actım sistemi arkadaşlarda kendi kapattı sanmış