Hayir hocam, saldiri attik ve sunucu patladi.
Sisteminiz basarisiz oldugunu birdaha kanitladim, 5 dk vurdum kendine gelemedi 30 dakika boyunca. Botlarin yarisini kullanarak saldiri attim sadece.
Amacimizi basariyla gerceklesdirdik (: Alt yapi, sistem saglam degilmis dün idaa ettiginiz gibi.
Herkeze iyi calismalar dilerim.
Çünkü ben başında çalışıyordum üstad zaten loadbalancer da 160.000 e yakın cagrın takılmış 5 dk atakda 30 dk kendine gelemeyen sunucu bukadar hızlı şimdi nasıl acılıyor rıca etsem tekrarlarmsın ? ki şu anda devam ediyor benim gördüğüm ? 250k civarı istek var
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:05:43 -->-> Daha önceki mesaj 18:05:07 --
http://prntscr.com/3mr9sy
Bu şekilde bir yönlenme görünüyor ve erişim yok. Erişim varken de önce böyle bir yönlenme oluştuktan sonra açılıyordu.
Edit: Şimdi açıldı.
O Türktelekom Layer4 e takılmış bizim attığımız bir şey değil