Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü ben başında çalışıyordum üstad zaten loadbalancer da 160.000 e yakın cagrın takılmış 5 dk atakda 30 dk kendine gelemeyen sunucu bukadar hızlı şimdi nasıl acılıyor rıca etsem tekrarlarmsın ? ki şu anda devam ediyor benim gördüğüm ? 250k civarı istek var

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:05:43 -->-> Daha önceki mesaj 18:05:07 --



O Türktelekom Layer4 e takılmış bizim attığımız bir şey değil
Hocam, burda giremeyenlerden kanit icin caps yükelmesini rica ettim, ve ettiler. Sunucunuzu 5 dakika saldiriyla kapattik, down oldu site. Skypede kac kisiye sordu tek tek caps alip koyabilirim. Derdim kendimi kanitlamak degil, sadece sizin basarisiz olmanizi kanitlamak, kapanmiyacak bir sistem yokdur. Dün yok böyle söyle dediniz, cidden öfkelendim özel (birseyler diyelim) birseylerle attack yapdim, sonucu ortada.