Gençler amma heyecan olmuş R10 a giremedim yazılandan veya atakdan ruhum bile duymadı ben calısma yapıyordum şimdi bakıyorumda herşey normal ? makinede ben calısırken caps mi aldınız
Hayir hocam, saldiri attik ve sunucu patladi.
Sisteminiz basarisiz oldugunu birdaha kanitladim, 5 dk vurdum kendine gelemedi 30 dakika boyunca. Botlarin yarisini kullanarak saldiri attim sadece.
Amacimizi basariyla gerceklesdirdik (: Alt yapi, sistem saglam degilmis dün idaa ettiginiz gibi.
Herkeze iyi calismalar dilerim.