• 20-06-2014, 12:38:04
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede gereksiz bir mesaj olmuş bu. Beşiktaşta GS plakalı araçlara zarar verildiğini hiç duymadım.
    Selçuk bey Arkadaş Plakasına Evleniyoruz yazsın o kadar korkusu varsa.

    Sayfanet Engin burada olaydı ona hemen fikir verirdi bence
  • 20-06-2014, 12:43:43
    Biraz önce saydığıma göre 120 civarında farklı hosting firmasından arkadaşlar aramızda yer alıyor olacaklar. Sanırım bu kadar çok hosting firmasını ilk defa bir arada göreceğiz.
  • 20-06-2014, 12:48:00
    sunucuoptimizasyon.com
    Gelmeyi çok istiyordum ama iş yoğunluğu ve mesafe nedeniyle katılamıyorum.

    Selçuk bey özellikle festivale katılım sağlayamayan arkadaşlar için festivaldeki sunumların video kaydının yapılması mümkün müdür? Hem festival unutulup gitmez, hem de güzel bir bilgi kaynağı olur.
  • 20-06-2014, 12:51:56
    Bizde katılacağız Farklı şirketler ile tanışmak eğlenceli olacak kuşkusuz
  • 20-06-2014, 13:59:35
    Sonunda beklediğimiz an geldi!!!
  • 20-06-2014, 14:00:08
    Üyeliği durduruldu
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz önce saydığıma göre 120 civarında farklı hosting firmasından arkadaşlar aramızda yer alıyor olacaklar. Sanırım bu kadar çok hosting firmasını ilk defa bir arada göreceğiz.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmeyi çok istiyordum ama iş yoğunluğu ve mesafe nedeniyle katılamıyorum.

    Selçuk bey özellikle festivale katılım sağlayamayan arkadaşlar için festivaldeki sunumların video kaydının yapılması mümkün müdür? Hem festival unutulup gitmez, hem de güzel bir bilgi kaynağı olur.
    Selçuk bey bu ve bunun gibi bir çok kurumsal veya bireysel katılımcılardan yancizen olucaktır. 120yi max 100 de düşünmeniz bile fazla çıkabilir.

    diğer r10 toplantılarında da çok iyi rakamlar konuşulup sonrada toplantıda çok daha düşük rakamları gördüğümüz çok oldu. gerçi bu seminer sadece r10u kapsamadığı için çok net bişey söylenmesi mümkün değil ama umarız en güzel şekilde bir seminer olur. Umarım düşündüğünüzü yakalarsınız.

    hosting son zamanlarda sıkıntı yaşadığım bir konu, can kulağıyla takip edeceğim.
  • 20-06-2014, 14:09:39
    sunucuoptimizasyon.com
    ARGE34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selçuk bey bu ve bunun gibi bir çok kurumsal veya bireysel katılımcılardan yancizen olucaktır. 120yi max 100 de düşünmeniz bile fazla çıkabilir.

    diğer r10 toplantılarında da çok iyi rakamlar konuşulup sonrada toplantıda çok daha düşük rakamları gördüğümüz çok oldu. gerçi bu seminer sadece r10u kapsamadığı için çok net bişey söylenmesi mümkün değil ama umarız en güzel şekilde bir seminer olur. Umarım düşündüğünüzü yakalarsınız.

    hosting son zamanlarda sıkıntı yaşadığım bir konu, can kulağıyla takip edeceğim.
    Yan çizen?

    Gelemeyeceğim çok önceden belli olduğu için zaten gidipte kayıt olup kimsenin hakkına girmedim, üslubunuza dikkat edin karşınızda askerlik arkadaşınız yok.
  • 20-06-2014, 14:51:55
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ve eşim oradayız, keşke y.dışı d.c ler ile yerli d.c ler arasında ki farkları anlatabilecek bir konuşmacıda olsaydı, çünkü sadece TR'den siz, Engin Bey, Kubilay Bey vs. sadece y.dışında d.c ziyareti yapmıyor.
    söylenecek çok şey yok. yurtdışında adı duyulmamış (tümüne oranı %95) zerafet özürlü, pahalı, depo zihniyetinde yerler. ülke ve insan kalitesi olarak iyi durumdayız.

    ayrıca bu tür etkinliklerin 2. yılından itibaren vazgeçilemez olacağını da düşünüyorum.
  • 20-06-2014, 16:33:22
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    söylenecek çok şey yok. yurtdışında adı duyulmamış (tümüne oranı %95) zerafet özürlü, pahalı, depo zihniyetinde yerler. ülke ve insan kalitesi olarak iyi durumdayız.

    ayrıca bu tür etkinliklerin 2. yılından itibaren vazgeçilemez olacağını da düşünüyorum.
    Inşallah devamı gelir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:33:22 -->-> Daha önceki mesaj 16:29:31 --

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmeyi çok istiyordum ama iş yoğunluğu ve mesafe nedeniyle katılamıyorum.

    Selçuk bey özellikle festivale katılım sağlayamayan arkadaşlar için festivaldeki sunumların video kaydının yapılması mümkün müdür? Hem festival unutulup gitmez, hem de güzel bir bilgi kaynağı olur.
    Arifim ddos konusunda ben seni temsil ederim nasıl korunulur vs. Sen anladın Ama optimizasyon işi senin kulvarın ona birşey diyemem.