roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bencede gereksiz bir mesaj olmuş bu. Beşiktaşta GS plakalı araçlara zarar verildiğini hiç duymadım.
Selçuk bey Arkadaş Plakasına Evleniyoruz yazsın o kadar korkusu varsa.

Sayfanet Engin burada olaydı ona hemen fikir verirdi bence