roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz önce saydığıma göre 120 civarında farklı hosting firmasından arkadaşlar aramızda yer alıyor olacaklar. Sanırım bu kadar çok hosting firmasını ilk defa bir arada göreceğiz.
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelmeyi çok istiyordum ama iş yoğunluğu ve mesafe nedeniyle katılamıyorum.

Selçuk bey özellikle festivale katılım sağlayamayan arkadaşlar için festivaldeki sunumların video kaydının yapılması mümkün müdür? Hem festival unutulup gitmez, hem de güzel bir bilgi kaynağı olur.
Selçuk bey bu ve bunun gibi bir çok kurumsal veya bireysel katılımcılardan yancizen olucaktır. 120yi max 100 de düşünmeniz bile fazla çıkabilir.

diğer r10 toplantılarında da çok iyi rakamlar konuşulup sonrada toplantıda çok daha düşük rakamları gördüğümüz çok oldu. gerçi bu seminer sadece r10u kapsamadığı için çok net bişey söylenmesi mümkün değil ama umarız en güzel şekilde bir seminer olur. Umarım düşündüğünüzü yakalarsınız.

hosting son zamanlarda sıkıntı yaşadığım bir konu, can kulağıyla takip edeceğim.