Ben ve eşim oradayız, keşke y.dışı d.c ler ile yerli d.c ler arasında ki farkları anlatabilecek bir konuşmacıda olsaydı, çünkü sadece TR'den siz, Engin Bey, Kubilay Bey vs. sadece y.dışında d.c ziyareti yapmıyor.
söylenecek çok şey yok. yurtdışında adı duyulmamış (tümüne oranı %95) zerafet özürlü, pahalı, depo zihniyetinde yerler.

ülke ve insan kalitesi olarak iyi durumdayız.
ayrıca bu tür etkinliklerin 2. yılından itibaren vazgeçilemez olacağını da düşünüyorum.