söylenecek çok şey yok. yurtdışında adı duyulmamış (tümüne oranı %95) zerafet özürlü, pahalı, depo zihniyetinde yerler.

ülke ve insan kalitesi olarak iyi durumdayız.
ayrıca bu tür etkinliklerin 2. yılından itibaren vazgeçilemez olacağını da düşünüyorum.
Inşallah devamı gelir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:33:22 -->-> Daha önceki mesaj 16:29:31 --
Gelmeyi çok istiyordum ama iş yoğunluğu ve mesafe nedeniyle katılamıyorum.
Selçuk bey özellikle festivale katılım sağlayamayan arkadaşlar için festivaldeki sunumların video kaydının yapılması mümkün müdür? Hem festival unutulup gitmez, hem de güzel bir bilgi kaynağı olur.
Arifim ddos konusunda ben seni temsil ederim nasıl korunulur vs. Sen anladın

Ama optimizasyon işi senin kulvarın ona birşey diyemem.