ARGE34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selçuk bey bu ve bunun gibi bir çok kurumsal veya bireysel katılımcılardan yancizen olucaktır. 120yi max 100 de düşünmeniz bile fazla çıkabilir.

diğer r10 toplantılarında da çok iyi rakamlar konuşulup sonrada toplantıda çok daha düşük rakamları gördüğümüz çok oldu. gerçi bu seminer sadece r10u kapsamadığı için çok net bişey söylenmesi mümkün değil ama umarız en güzel şekilde bir seminer olur. Umarım düşündüğünüzü yakalarsınız.

hosting son zamanlarda sıkıntı yaşadığım bir konu, can kulağıyla takip edeceğim.
Yan çizen?

Gelemeyeceğim çok önceden belli olduğu için zaten gidipte kayıt olup kimsenin hakkına girmedim, üslubunuza dikkat edin karşınızda askerlik arkadaşınız yok.