• 11-06-2014, 17:33:29
    Kayıt oldum fakat tek kalırsam 9'dan 6'ya kadar ne yapacağım. sıkılmam umarım
  • 11-06-2014, 17:34:19
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt oldum fakat tek kalırsam 9'dan 6'ya kadar ne yapacağım. sıkılmam umarım
    tek kalmazsın hocam bursadan geliyoruz iki kişi tanışırız.
  • 12-06-2014, 00:21:45
    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek kalmazsın hocam bursadan geliyoruz iki kişi tanışırız.
    tamamdır hocam iletişimde oluruz.
  • 12-06-2014, 09:50:38
    Üyeliği durduruldu
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt oldum fakat tek kalırsam 9'dan 6'ya kadar ne yapacağım. sıkılmam umarım
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamdır hocam iletişimde oluruz.
    bende varım hem
  • 12-06-2014, 10:36:48
    Kayıt yaptırdık aynı gün Kadıköy'de bir toplantımız var. Aksilik çıkmazsa oradayız.
  • 13-06-2014, 13:17:23
    Kaydımızı gerçekleştirdik. İnşallah orada olacağız.
  • 13-06-2014, 13:49:47
    Üyeliği durduruldu
    Orada olmaya çalışacağım.
  • 13-06-2014, 16:17:25
    Güzel bir etkinlik olacağa benziyor bütün konuyu baştan okudum çok profesyonelce düşünülmüş ve planlanmış bir etkinlik olduğu ortada fakat beğenmediğim tek nokta ise içerik kısmı. Katılımcılara panellerde anlatılacak olan konular, biraz düşük seviyede kalmış gibi geldi sanki tamam ekosistemi tartışmak mantıklı nerden geldik nereye gidiyoruz tostçulardan kendimizi nasıl ayırırız gibi konuları 30 dakika değil 3 saat konuşalım co-location nedir cloud nedir gibi konuların gerekli olmadığını düşünüyorum affınıza sığınarak. Bunun yerine ekosistemde ki türk oyuncuların nasıl çalıştıklarını veya yeni türk oyun kurucularını nasıl oluşturacağımıza kafa yoracağımız konulardan bezili bir panel olsaydı daha iyiymiş diye düşüne durup etkinliğe katılım sağlayacağım.

    Emeğinize sağlık
  • 13-06-2014, 19:36:31
    Ttsagce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir etkinlik olacağa benziyor bütün konuyu baştan okudum çok profesyonelce düşünülmüş ve planlanmış bir etkinlik olduğu ortada fakat beğenmediğim tek nokta ise içerik kısmı. Katılımcılara panellerde anlatılacak olan konular, biraz düşük seviyede kalmış gibi geldi sanki tamam ekosistemi tartışmak mantıklı nerden geldik nereye gidiyoruz tostçulardan kendimizi nasıl ayırırız gibi konuları 30 dakika değil 3 saat konuşalım co-location nedir cloud nedir gibi konuların gerekli olmadığını düşünüyorum affınıza sığınarak. Bunun yerine ekosistemde ki türk oyuncuların nasıl çalıştıklarını veya yeni türk oyun kurucularını nasıl oluşturacağımıza kafa yoracağımız konulardan bezili bir panel olsaydı daha iyiymiş diye düşüne durup etkinliğe katılım sağlayacağım.

    Emeğinize sağlık
    Yanlış düşünüyorsunuz, Türkiye'de ilk defa düzenlenen bir etkinlik / festival'den bahsediyoruz.
    Her iş kademe, kademe ilerler bu ilk toplantı'da giriş seviyeden başlayıp, co-loc/barındırma hizmetlerinin artıları-eksileri tartışılmalı ki, yatırım yapmayı düşünenler bilgi sahibi olabilsinler.

    Konulara herkes kendi açısından bakar, kendi sektörüne göre yorum yaparsa günler alır etkinliğin bitmesi.
    Selçuk bey kendi deneyimlerinden bir yol haritası çizmiş, bence oldukça'da yerinde olmuş, ilerleyen yıllar'da etkinlik daha da oturacaktır eminim.