• 27-03-2014, 13:07:17
    #28
    Üyeliği durduruldu
    İzmir' den gelecek varsa haberleşip katılabiliriz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:07:17 -->-> Daha önceki mesaj 13:06:10 --

    c1982 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz MaestroPanel olarak varız
    Sizin ofiste yatarım hocam ben
  • 27-03-2014, 13:26:27
    #29
    Sektördeki arkadaşların tanışması ve yapılacak olan sunumlar bazında,oldukça güzel bir düşünce olmuş. Tarih belirlendikten sonra uygun olabilirsem Kahramanmaraş'tan gelmek isterim.Konuyu takipteyim.
  • 27-03-2014, 15:15:15
    #30
    Tabi ki böyle bir etkinliğe katılmak isteriz. Listeye bizi ekleyebilirsiniz Selçuk Bey
  • 27-03-2014, 23:02:35
    #31
    Güzel etkinlik, bilgilenmek için katılmak isterim.
  • 27-03-2014, 23:07:16
    #32
    Güzel bir etkinlik olabilir
  • 28-03-2014, 01:06:51
    #33
    Kurumsal Üye
    Gayet güzel bir fikir.

    Zaman kaybetmeden katılımcı listesi ve katılımcı formu oluşturulabilir.
  • 28-03-2014, 01:45:31
    #34
    Biz Asnet olarak sponsorluğu düşünebiliriz. Bilgileri alınca ekibimiz inceleyip katılıma karar
    verirler. Bizi bilgilendirirseniz seviniriz.
    DC tarafındaki yenilikleri ekibimiz paylaşmak ve öğrenmek ister.
  • 28-03-2014, 03:19:44
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Yenilik iyidir, kesinlikle katılmak isterim.
  • 28-03-2014, 04:08:27
    #36
    Böyle bir etkinliğin düşünülmesi çok güzel. Bizde bu yapı içerisinde yer almak isteriz. Konuyu yakında takip edeceğiz.