İzmir' den gelecek varsa haberleşip katılabiliriz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:07:17 -->-> Daha önceki mesaj 13:06:10 --

c1982 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz MaestroPanel olarak varız
Sizin ofiste yatarım hocam ben