• 06-04-2014, 14:44:00
    #55
    muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetim kurulu toplantısın da mutlaka değerlendireceğim

    saygılarımla
    Yönetim kurulu toplantınıza bende katılabilirmiyim
  • 06-04-2014, 14:54:07
    #56
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetim kurulu toplantınıza bende katılabilirmiyim
    Tabi ki Ferhat bey den randevu alabilirsiniz Ama soy adınızın GÜRNEŞ olması gerekli
  • 06-04-2014, 16:27:10
    #57
    muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki Ferhat bey den randevu alabilirsiniz Ama soy adınızın GÜRNEŞ olması gerekli
    Pardon da siz kimsiniz? Ferhat harici tüm yanına sanal aldığı çalışanlar ortakmı bu hesabı kullanıyorsunuz? Ayrıca Ferhatın eşine ait şahıs firmasında genel kurul toplantısı olmaz az şirketler nedir yapıları nelerdir araştırıp buraya mesaj yaz bence.
  • 06-04-2014, 17:18:00
    #58
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon da siz kimsiniz? Ferhat harici tüm yanına sanal aldığı çalışanlar ortakmı bu hesabı kullanıyorsunuz? Ayrıca Ferhatın eşine ait şahıs firmasında genel kurul toplantısı olmaz az şirketler nedir yapıları nelerdir araştırıp buraya mesaj yaz bence.
    Size sadece gülüyorum elinden şekeri alınmış bebek gibi her kese her yere sataşıyorsunuz kendinizi ne zannettiğinizi bir türlü anlamış değilim sizin gibi kişiler bu tarz konular da yapıcı olacağına böyle bebekler gibi hakaret vs atar tutarsınız

    nesiniz kimsiniz bilmiyorum nasıl bir kişilik içindesiniz onu da bilmiyorum
    sanırım ailevi kişisel sorunlarınız var

    çok merak ediyorsanız Çanakkale geldiğiniz de ararsınız işyerlerimizi size gezdirir güzel bir yemek ısmarlarız daha sonra sağdan yolunuza devam edersiniz

    bilmeden insanları yargılamak sizin gibi evinden çalışanlara yakışmıyor

    bu son mesajımdır sorununuz varsa özel den devam edebilirsiniz
    konunun yeterin ce içine ettiniz
  • 07-04-2014, 16:05:36
    #59
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası bu konuda çok tecrübem yok, fakat muhtemelen organizasyon alanı olarak bu konuda uygun şartlara sahip bir otel alanı seçeceğimizi düşünüyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:27:21 -->-> Daha önceki mesaj 20:26:09 --



    Şahsen bence biraz daha farklı düşünüyorum, genelde bu konular aktif sezonda yapılmalı, bunun sebebi insanların tatil mantığına bürünmeden bunu yapmak daha doğru olması. Ama haziran - mayıs arasında 1 ay fark olacağını sanmıyorum. Yinede yorumlara açık bir konu.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:29:47 -->-> Daha önceki mesaj 20:27:21 --



    Hava konusunda istanbul için mayıs-haziran çok fark olmaz, yağmur sezonu genelde nisanda bitiyor malum.

    Fakat yaya gelecek arkadaşları düşünerek ben şehrin merkezinde metro ve metrobüse tahminen 5-6 dakika yürüme mesafesindeki bir lokasyonu düşünüyorum. Fakat bu durum katılım sayısı ile orantılı olacak.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:31:32 -->-> Daha önceki mesaj 20:29:47 --

    Bu konuda halen katılım kayıtlarını ben e-mail ile selcuk@sh.com.tr veya buradan PM ile iletmeniz durumunda kaydediyorum. Sanırım 15 gün içerisinde web sitesini yayına almış olacağız. Web sitesinde form üzerinden de ileride başvuru yapabilirsiniz, fakat şuan için zamanı ve içeriği belirterek başvurmanız oldukça önemli olduğundan katılım plaanı olan arkadaşların şimdiden bilgi iletmesini rica ederim.
    Tecrübe derken etkinliğin olacağı yerin önüne gelip arabadan indikten sonra ben tekerlekli sandalyede otursaydım burdan içeri rahatça girebilir miydim,etkinlik alanında rahatça dolaşabilir miydim diye düşünmeniz yeterli.
    Amacım bu tarz etkinliklerde artık ufak imkanların olmasını sağlamak oyüzden önerdim
  • 07-04-2014, 16:20:49
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecrübe derken etkinliğin olacağı yerin önüne gelip arabadan indikten sonra ben tekerlekli sandalyede otursaydım burdan içeri rahatça girebilir miydim,etkinlik alanında rahatça dolaşabilir miydim diye düşünmeniz yeterli.
    Amacım bu tarz etkinliklerde artık ufak imkanların olmasını sağlamak oyüzden önerdim
    Eğer organizasyon otelde olursa emin olun engelli dostu otel olur. Otellerin bir çoğu engellilere göre de tasarlııdır. O yüzden pek sorun etmeyin. Ama siz yinede organizasyon netleşince arkadaş dan otel adını öğrenin sonra oteli arayın giriş kısmında tekerlekli sandalye var mı? Asansör var mı ? Salon da rahat olabilir miyim vs. gibi sorular sorarsanız daha rahat edersiniz.
  • 07-04-2014, 16:32:29
    #61
    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer organizasyon otelde olursa emin olun engelli dostu otel olur. Otellerin bir çoğu engellilere göre de tasarlııdır. O yüzden pek sorun etmeyin. Ama siz yinede organizasyon netleşince arkadaş dan otel adını öğrenin sonra oteli arayın giriş kısmında tekerlekli sandalye var mı? Asansör var mı ? Salon da rahat olabilir miyim vs. gibi sorular sorarsanız daha rahat edersiniz.
    Tabi yer ve tarih netleşsin iletişime geçeceğim,öneriyi sadece kendim için vermedim zaten birçok etkinlikte bu tarz sorunlar oluyor belki bu etkinlikte bu tip imkanların sağlanması ileride yapılacak başka etkinlik,eğitim,konferans vb. oluşumlara örnek olur diye söyledim.
  • 07-04-2014, 16:35:21
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi yer ve tarih netleşsin iletişime geçeceğim,öneriyi sadece kendim için vermedim zaten birçok etkinlikte bu tarz sorunlar oluyor belki bu etkinlikte bu tip imkanların sağlanması ileride yapılacak başka etkinlik,eğitim,konferans vb. oluşumlara örnek olur diye söyledim.
    Evet doğru söylüyorsunuz kesinlikle katılıyorum size
  • 10-04-2014, 12:16:28
    #63
    Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi yer ve tarih netleşsin iletişime geçeceğim,öneriyi sadece kendim için vermedim zaten birçok etkinlikte bu tarz sorunlar oluyor belki bu etkinlikte bu tip imkanların sağlanması ileride yapılacak başka etkinlik,eğitim,konferans vb. oluşumlara örnek olur diye söyledim.
    Yer için düşündüğüm 2 noktadan bu konuda bilgi aldığımda sorun olmadığı iletildi, bilginiz olsun.

    Bu arada halen talepleri topluyorum: katılmak isteyenler bana iletsin lütfen.