• 29-03-2014, 22:03:23
    #46
    Musait olursam benide alirsin gecerken semih

    GT-I9060 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 31-03-2014, 18:04:47
    #47
    Katılmayı çok isterim. Çok ince bir faaliyet olacak.
  • 31-03-2014, 19:07:18
    #48
    Tüm her şey süper ancak mayısta olması az problem. Hazirandan sonra olursa aslında daha iyi.
  • 31-03-2014, 19:19:36
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Haziran olsun daha iyi olur. Mayıs başları yağmurlu sonlarıda sert soğuk olur. Her ne kadar kapalı mekan olsa da yaya olarak gelen arkadaşlarımıza sorun yaşatır.
  • 05-04-2014, 20:31:32
    #50
    Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engellilerin katılabileceği şekilde fiziksel şartlar sağlanırsa katılanlar olabilir,benim katılma şansım düşük ancak bir ihtimal şartlar uygun olursa katılırım.

    Güzel etkinlik

    Açıkçası bu konuda çok tecrübem yok, fakat muhtemelen organizasyon alanı olarak bu konuda uygun şartlara sahip bir otel alanı seçeceğimizi düşünüyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:27:21 -->-> Daha önceki mesaj 20:26:09 --

    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm her şey süper ancak mayısta olması az problem. Hazirandan sonra olursa aslında daha iyi.
    Şahsen bence biraz daha farklı düşünüyorum, genelde bu konular aktif sezonda yapılmalı, bunun sebebi insanların tatil mantığına bürünmeden bunu yapmak daha doğru olması. Ama haziran - mayıs arasında 1 ay fark olacağını sanmıyorum. Yinede yorumlara açık bir konu.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:29:47 -->-> Daha önceki mesaj 20:27:21 --

    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haziran olsun daha iyi olur. Mayıs başları yağmurlu sonlarıda sert soğuk olur. Her ne kadar kapalı mekan olsa da yaya olarak gelen arkadaşlarımıza sorun yaşatır.
    Hava konusunda istanbul için mayıs-haziran çok fark olmaz, yağmur sezonu genelde nisanda bitiyor malum.

    Fakat yaya gelecek arkadaşları düşünerek ben şehrin merkezinde metro ve metrobüse tahminen 5-6 dakika yürüme mesafesindeki bir lokasyonu düşünüyorum. Fakat bu durum katılım sayısı ile orantılı olacak.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:31:32 -->-> Daha önceki mesaj 20:29:47 --

    Bu konuda halen katılım kayıtlarını ben e-mail ile selcuk@sh.com.tr veya buradan PM ile iletmeniz durumunda kaydediyorum. Sanırım 15 gün içerisinde web sitesini yayına almış olacağız. Web sitesinde form üzerinden de ileride başvuru yapabilirsiniz, fakat şuan için zamanı ve içeriği belirterek başvurmanız oldukça önemli olduğundan katılım plaanı olan arkadaşların şimdiden bilgi iletmesini rica ederim.
  • 06-04-2014, 09:22:11
    #51
    Ben de bir kaç soru sormak istiyorum

    Örneğin sponsor olmak istiyorum belirli miktar ödeme yaptık
    ama şirketlerin giderleri faturalı olduğu için bu tarz bir sponsorluk masrafları için fatura gerekecektir bu durumda nasıl bir yol izlenir

    2 sorum bu etkinliğe gelecek katılımcılar ne düzeyde sadece r10 gibi webmaster sitelerin de yapılacak duyurular mı yoksa Türkiye de veya İstanbul da bizim sektörümüze ihtiyaç duyan (örnek radyo straming yayın için) firmalar radyolar televizyonlar davet edilecek mi

    beni kimse yanlış anlamasın lütfen bu etkinliğe sponsor olacak firmalar kendilerini devamlı olarak çalışacaklarını düşündükleri kişiler ile yola devam etmek ister reklamını buna göre göre yapacaktır

    bu benim şahsi görüşümdür

    saygılarımla
    • yasirakel
    yasirakel bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-04-2014, 13:28:24
    #52
    muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bir kaç soru sormak istiyorum

    Örneğin sponsor olmak istiyorum belirli miktar ödeme yaptık
    ama şirketlerin giderleri faturalı olduğu için bu tarz bir sponsorluk masrafları için fatura gerekecektir bu durumda nasıl bir yol izlenir

    2 sorum bu etkinliğe gelecek katılımcılar ne düzeyde sadece r10 gibi webmaster sitelerin de yapılacak duyurular mı yoksa Türkiye de veya İstanbul da bizim sektörümüze ihtiyaç duyan (örnek radyo straming yayın için) firmalar radyolar televizyonlar davet edilecek mi

    beni kimse yanlış anlamasın lütfen bu etkinliğe sponsor olacak firmalar kendilerini devamlı olarak çalışacaklarını düşündükleri kişiler ile yola devam etmek ister reklamını buna göre göre yapacaktır

    bu benim şahsi görüşümdür

    saygılarımla
    Yazımın başında ben şahsen bu işin henüz REKLAM yapmak için çok doğru olduğunu sanmadığımı söylemiştim. Bu yüzden önce bilinçli bir kitle ve platform yaratalım, önce bilgi verelim, bunu karşılıksız yapalım ki kitle oluşsun diye düşünüyorum.

    Bir kaç yıl sonra bu kitle oluştuktan sonra reklam konusunu düşünmek daha doğru geliyor.

    Şuanda bir miktar ödeme yapmanızın amacını satış yapmak değil, sektöre katkı sağlamak olarak düşünmenizi rica ediyorum. Bu arada sponsor olmak zorunda da değilsiniz, bu yıl ve muhtemelen gelecek yılki masrafları ben şahsen veya yetkili olduğum şirketlerin sponsorlukları ile karşılayacağım.

    Sponsor olmak yerine sektör için yararlı olabileceğine inandığınız konularda 20-30 dakikalık sunumda yapabilirsiniz.

    Bu arada kabaca netleşen bilgileri iletmek isterim. Katılım sayısı olarak 44 şirket oldu talep aldığım, kişi olarak 80-100 civarı kişi talepte bulundu. Henüz sadece burada reklam yapmadan duyuru ile gelen talep bu şekilde. Muhtemelen zaman ve içeriğe karar verdikten sonra 250-300 civarında katılım, 60-80 aralığında da şirket talep yapacak diye düşünüyorum. Fakat yarısı katılmaz diye düşünerek 100-150 kişilik bir katılım olur beklentisindeyim. Gönül isterki daha fazlası olsun.

    Yer olarak Beşiktaş-Barbaros mevkiinde iyi bir hotel seçmeyi düşünüyorum. Bu sayede metro ve metrobüs ile gelinebilir buna ek olarak karşıdan deniz yolu ile beşiktaşa geçilerek dolmuş ile 5 dakikada alana ulaşılabilir. Otelin hem ufak tanıtım alanları için hem de sunum için uygun salonları var. Buna ek olarak yemek ve içecek servisi için de gayet güzel alanları var.

    Tahminen sabah 9.30 da başlayacak 18.00 de bitecek bir organizasyon olacak. Öğlen yemeği hotel restoranında ücretsiz olarak sağlanacak. Akşam da otel fuaye alanında ufak bir parti olacak. Muhtemelen parti 21:00 veya 22:00 ye kadar sürebilir.

    Katılanlar arasında yapacağımız çekilişte sponsor şirketlerin dağıtacağı mutlaka hediyeler olacaktır. Fakat benim aklımda 5-10 kadar hediye sunucu-notebook var. Buna ek olarak şuanda görüştüğüm 2-3 büyük şirkettten de bolca lisans ve önemli ve değerli yazılımlar için hediyeler yer alıyor olacak...

    Bilgi amaçlı olarak hediyeler hariç 100 kişilik bir katılım için tahminen 16-17 bin euro civarında bir maliyet hesaplıyorum. Söylediğim gibi bu yıl ben karşılayacağım veya sponsor olmak isteyenler arasında paylaştırmamız da mümkün.

    Şimdilik durum bu, katılım taleplerinizi bana iletmeyi unutmayın lütfen: selcuk@sh.com.tr
  • 06-04-2014, 14:02:58
    #53
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazımın başında ben şahsen bu işin henüz REKLAM yapmak için çok doğru olduğunu sanmadığımı söylemiştim. Bu yüzden önce bilinçli bir kitle ve platform yaratalım, önce bilgi verelim, bunu karşılıksız yapalım ki kitle oluşsun diye düşünüyorum.

    Bir kaç yıl sonra bu kitle oluştuktan sonra reklam konusunu düşünmek daha doğru geliyor.

    Şuanda bir miktar ödeme yapmanızın amacını satış yapmak değil, sektöre katkı sağlamak olarak düşünmenizi rica ediyorum. Bu arada sponsor olmak zorunda da değilsiniz, bu yıl ve muhtemelen gelecek yılki masrafları ben şahsen veya yetkili olduğum şirketlerin sponsorlukları ile karşılayacağım.

    Sponsor olmak yerine sektör için yararlı olabileceğine inandığınız konularda 20-30 dakikalık sunumda yapabilirsiniz.

    Bu arada kabaca netleşen bilgileri iletmek isterim. Katılım sayısı olarak 44 şirket oldu talep aldığım, kişi olarak 80-100 civarı kişi talepte bulundu. Henüz sadece burada reklam yapmadan duyuru ile gelen talep bu şekilde. Muhtemelen zaman ve içeriğe karar verdikten sonra 250-300 civarında katılım, 60-80 aralığında da şirket talep yapacak diye düşünüyorum. Fakat yarısı katılmaz diye düşünerek 100-150 kişilik bir katılım olur beklentisindeyim. Gönül isterki daha fazlası olsun.

    Yer olarak Beşiktaş-Barbaros mevkiinde iyi bir hotel seçmeyi düşünüyorum. Bu sayede metro ve metrobüs ile gelinebilir buna ek olarak karşıdan deniz yolu ile beşiktaşa geçilerek dolmuş ile 5 dakikada alana ulaşılabilir. Otelin hem ufak tanıtım alanları için hem de sunum için uygun salonları var. Buna ek olarak yemek ve içecek servisi için de gayet güzel alanları var.

    Tahminen sabah 9.30 da başlayacak 18.00 de bitecek bir organizasyon olacak. Öğlen yemeği hotel restoranında ücretsiz olarak sağlanacak. Akşam da otel fuaye alanında ufak bir parti olacak. Muhtemelen parti 21:00 veya 22:00 ye kadar sürebilir.

    Katılanlar arasında yapacağımız çekilişte sponsor şirketlerin dağıtacağı mutlaka hediyeler olacaktır. Fakat benim aklımda 5-10 kadar hediye sunucu-notebook var. Buna ek olarak şuanda görüştüğüm 2-3 büyük şirkettten de bolca lisans ve önemli ve değerli yazılımlar için hediyeler yer alıyor olacak...

    Bilgi amaçlı olarak hediyeler hariç 100 kişilik bir katılım için tahminen 16-17 bin euro civarında bir maliyet hesaplıyorum. Söylediğim gibi bu yıl ben karşılayacağım veya sponsor olmak isteyenler arasında paylaştırmamız da mümkün.

    Şimdilik durum bu, katılım taleplerinizi bana iletmeyi unutmayın lütfen: selcuk@sh.com.tr
    Yönetim kurulu toplantısın da mutlaka değerlendireceğim

    saygılarımla
  • 06-04-2014, 14:34:35
    #54
    Zaman şartları bana uyarsa katılmak istiyorum. Mail attım ve özel mesaj gönderdim.


    Mobil cihazdan gönderildi.