Ben de bir kaç soru sormak istiyorum

Örneğin sponsor olmak istiyorum belirli miktar ödeme yaptık
ama şirketlerin giderleri faturalı olduğu için bu tarz bir sponsorluk masrafları için fatura gerekecektir bu durumda nasıl bir yol izlenir

2 sorum bu etkinliğe gelecek katılımcılar ne düzeyde sadece r10 gibi webmaster sitelerin de yapılacak duyurular mı yoksa Türkiye de veya İstanbul da bizim sektörümüze ihtiyaç duyan (örnek radyo straming yayın için) firmalar radyolar televizyonlar davet edilecek mi

beni kimse yanlış anlamasın lütfen bu etkinliğe sponsor olacak firmalar kendilerini devamlı olarak çalışacaklarını düşündükleri kişiler ile yola devam etmek ister reklamını buna göre göre yapacaktır

bu benim şahsi görüşümdür

saygılarımla