Sıfırdan co-location hizmeti veren bir firmaya sunucuyu kurup barındıracağız. Aklıma takılan sorular var yardımlarınızı bekliyorum. Öncelikle sistem tamamen domain reg hosting aktif hesap açma kapama banka gibi tüm entegrasyonu yapılacak.
Sizce window mu linux mu kurmak mantıklı ?
Son kullanıcıya rahat kullanım sağlayacak herşeyiyle entegre olan hangi kontrol panelini önerirsiniz?
Fiziksel donanım olarak server ilk 5 yılda bize problem çıkarmayacak düzeyde olacak şekilde hangi özelliklere sahip olmalı?
Tüm bunların ortalama maliyeti ne olur?
Elinde az kullanılmış bu ürünlerden varsa benimle iletişime geçin lütfen.
Sıfırdan Hosting Sunucusu kurulacak?
8
●773
- 21-03-2014, 11:11:52- LİNUX PHP + Windows ASP - ASP.NET, : İkisinide bulundurman faydalı olacaktır.
- WHMCS, En çok kullanılan en eski sistem bu bildiğim kadarıyla
- DELL Marka ön gördüğünüz kapasitelere uygun bir model seçebilirsiniz. - 21-03-2014, 11:19:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence bir reseller yada vds kiralayarak başlayıp sistemi tanısan daha iyi olur.
1. makine için linux bilgin olması lazım. php ve sql bilgin olması lazım, cpanel yada plesk kursan bununla ilgili bir bilgin olması lazım. müşteri yönetimi WHMS kursan bununla ilgili bir bilgin olması lazım
2. makine için windows server bilmen lazım. plesk panel bilmen lazım.
ip ekleme çıkartma, hosting, reseller açma kapama...... gibi gibi uzuyor gidiyor
en azından sistemi idare edecek kadar ssh kodları bilmen gerekiyor
..... gibi gibi uzuyor gidiyor
benim teklifim ucuz maliyet ile başla hem müşteri topla hem konular hakkında bilgi sahibi ol. kendi programlarını ve sunucularını kendin seç. - 24-03-2014, 12:19:47adanalı hemşerim aklında 2-3 bin tl var anladığım kadarıyla o parayla olmazaktechno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düzgün bi sunucu 14 bin tl den aşağı değil bide buna ram falan alınca 20 bin tl civarı sadece makine whmcs ömür boyu lisans 728 TL sunucuyu barındırmak için yolladığında her ay sunucu kiralamış gibi makine parası ödeyicen
dell 210 alıp datacenter yollarsan datacenter barınma parasını bile çıkaraman yoksa 1200-1500 tl yede makine var
kurumsal kimliğin olup şirket olman lazım yarın bi gün kazandığın ufak paralar için bile onun onlarca katını ceza olarak ödersin
ben zararda çıkmamak için dell 820 'den aşağı makine kullanmıyorum kendisi 40 bin tl lik bi makinedir aylık (makine başına) 500 tl gibi barındırma giderim var
ama yinede böyle birşey yapmak istiyorsan 2 mizde aynı yerde yaşıyoruz
sana bi teklifim olur anlaşabiliriz
ek olarak giderlerin; cpanel $425 1 yıllık fiyatı - 27-03-2014, 17:45:39axitrbilisim aklımda 2-3 bin tl olduğunuda nerden çıkardın. Kurumsal kimliğini tamamlamış bir yazılım şirketim var. Bu işe de girmek istiyoruz.
Sektörün artılarını eksilerini önerilerini bir de tecrübeli arkadaşlardan öğrenmek istedim. Sıfırdan tamamen entegre bir sistem olarak teklifin varsa gönder değerlendirelim - 27-03-2014, 21:25:02Bir çok firmayla yaptığımız gibi ve uzak demezseniz sizi de Balıkesir ofisimizde ağırlayıp anahtar teslim bir çözüm üretebiliriz.aktechno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir şansınız yok ise : bilgi@databir.com adresine iletişim bilgilerinizi yollarsanız mesai saatlerinde bire bir telefon ile görüşüp bir proje hazırlayabiliriz.
İyi forumlar.
Skype:databir
