axitrbilisim aklımda 2-3 bin tl olduğunuda nerden çıkardın. Kurumsal kimliğini tamamlamış bir yazılım şirketim var. Bu işe de girmek istiyoruz.

Sektörün artılarını eksilerini önerilerini bir de tecrübeli arkadaşlardan öğrenmek istedim. Sıfırdan tamamen entegre bir sistem olarak teklifin varsa gönder değerlendirelim