Sıfırdan co-location hizmeti veren bir firmaya sunucuyu kurup barındıracağız. Aklıma takılan sorular var yardımlarınızı bekliyorum. Öncelikle sistem tamamen domain reg hosting aktif hesap açma kapama banka gibi tüm entegrasyonu yapılacak.
Sizce window mu linux mu kurmak mantıklı ?
Son kullanıcıya rahat kullanım sağlayacak herşeyiyle entegre olan hangi kontrol panelini önerirsiniz?
Fiziksel donanım olarak server ilk 5 yılda bize problem çıkarmayacak düzeyde olacak şekilde hangi özelliklere sahip olmalı?
Tüm bunların ortalama maliyeti ne olur?
Elinde az kullanılmış bu ürünlerden varsa benimle iletişime geçin lütfen.