• 12-04-2014, 00:21:08
    #19
    Sunucu da indirim yapılmıştır. Disklerde yüklü bir satış oldu, kısıtlı stok kalmıştır. Fiyatlar bu stoklar ile sınırlıdır. Stoklar ilk mesajda belirtilmiştir.
  • 12-04-2014, 01:45:15
    #20
    Üyeliği durduruldu
    AbsoluteZero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu da indirim yapılmıştır. Disklerde yüklü bir satış oldu, kısıtlı stok kalmıştır. Fiyatlar bu stoklar ile sınırlıdır. Stoklar ilk mesajda belirtilmiştir.
    Kasasız olarak fiyat nedir?
  • 14-04-2014, 17:18:00
    #21
    Disk stokları güncellendi. Diskler 3 yıl garantildir.
  • 16-04-2014, 18:48:55
    #22
    Kurumsal PLUS
    Murat Bey'e ulaşabilen var mı? Ulaşımda büyük sorun yaşıyoruz. Sadece kişisel olarak kendine değil şirkete de ulaşamıyoruz.
  • 18-04-2014, 14:55:29
    #23
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Murat Bey'e ulaşabilen var mı? Ulaşımda büyük sorun yaşıyoruz. Sadece kişisel olarak kendine değil şirkete de ulaşamıyoruz.
    Forumda birkaç kişi daha mağdur bu durumdan, intel sunucuların Türkiye`de hiçbir servis garantisi yok ithalatçı firmalar bakmakta farklı bir ithalatçı firmaya telefon açıp board serial numarasını verseniz dahi sunucuyu aldığınız ithalatçı firma ile görüşün diyeceklerdir çünkü intelin Türkiye de teknik servisi yok ben kendisinden 11 adet intel server satın aldım şuan 2 tanesi donanımsal hatalar nedeniyle çalışmamakta ve kesinlikle telefonlara bakmıyor tek çare intele mail atmak ve beklemek şuan onu yaptım arkadaştan sabırla telefon bekliyorum şu sıralar ürün alırken 2 kez düşünmenizi tavsiye ederim.
  • 18-04-2014, 15:54:02
    #24
    Kurumsal PLUS
    Brave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda birkaç kişi daha mağdur bu durumdan, intel sunucuların Türkiye`de hiçbir servis garantisi yok ithalatçı firmalar bakmakta farklı bir ithalatçı firmaya telefon açıp board serial numarasını verseniz dahi sunucuyu aldığınız ithalatçı firma ile görüşün diyeceklerdir çünkü intelin Türkiye de teknik servisi yok ben kendisinden 11 adet intel server satın aldım şuan 2 tanesi donanımsal hatalar nedeniyle çalışmamakta ve kesinlikle telefonlara bakmıyor tek çare intele mail atmak ve beklemek şuan onu yaptım arkadaştan sabırla telefon bekliyorum şu sıralar ürün alırken 2 kez düşünmenizi tavsiye ederim.
    Biz aldığımız ürünün faturasını alamadık beyan tarihi geliyor. Nasıl olacak bilmiyorum boş yere birdünya KDV zararı edeceğiz. Destek isteğimiz bile yok faturamızı alsak yetecek.
  • 18-04-2014, 15:58:44
    #25
    Brave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda birkaç kişi daha mağdur bu durumdan, intel sunucuların Türkiye`de hiçbir servis garantisi yok ithalatçı firmalar bakmakta farklı bir ithalatçı firmaya telefon açıp board serial numarasını verseniz dahi sunucuyu aldığınız ithalatçı firma ile görüşün diyeceklerdir çünkü intelin Türkiye de teknik servisi yok ben kendisinden 11 adet intel server satın aldım şuan 2 tanesi donanımsal hatalar nedeniyle çalışmamakta ve kesinlikle telefonlara bakmıyor tek çare intele mail atmak ve beklemek şuan onu yaptım arkadaştan sabırla telefon bekliyorum şu sıralar ürün alırken 2 kez düşünmenizi tavsiye ederim.
    Bahadır bey size defalarca belirtmiştim bir probleminiz olduğunda bana en hızlı ulaşabileceğiniz yer epostadır. Bugün 15:18 de eposta atmışsınız, 15:48 te tarafınıza dönüş yapılmış.

    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz aldığımız ürünün faturasını alamadık beyan tarihi geliyor. Nasıl olacak bilmiyorum boş yere birdünya KDV zararı edeceğiz. Destek isteğimiz bile yok faturamızı alsak yetecek.
    Cihan Bey 02.04.2014 tarihinde faturanız kesilip belirttiğiniz adrese kargolanmıştı. Daha sonraki telefon görüşmemizde elinize ulaşmadığını bildirdiğinizde eposta adresinize gönderildi. Bilgisayar başına geçtiğim anda tekrar göndereceğim faturanızı. Ayrıca bizdeki fazladan bir nüshayıda tekrar size kargolattırıyorum.
  • 18-04-2014, 16:33:17
    #26
    Kurumsal PLUS
    AbsoluteZero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahadır bey size defalarca belirtmiştim bir probleminiz olduğunda bana en hızlı ulaşabileceğiniz yer epostadır. Bugün 15:18 de eposta atmışsınız, 15:48 te tarafınıza dönüş yapılmış.



    Cihan Bey 02.04.2014 tarihinde faturanız kesilip belirttiğiniz adrese kargolanmıştı. Daha sonraki telefon görüşmemizde elinize ulaşmadığını bildirdiğinizde eposta adresinize gönderildi. Bilgisayar başına geçtiğim anda tekrar göndereceğim faturanızı. Ayrıca bizdeki fazladan bir nüshayıda tekrar size kargolattırıyorum.
    Kargo takip verecektiniz en son ama o da ulaşmadı, maile de birşey gelmedi. Acil yollarsanız sevinirim günlerdir hem sizi hem ofisi arıyorum ulaşamıyorum.
  • 18-04-2014, 16:59:24
    #27
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo takip verecektiniz en son ama o da ulaşmadı, maile de birşey gelmedi. Acil yollarsanız sevinirim günlerdir hem sizi hem ofisi arıyorum ulaşamıyorum.
    Bilgisayar başına geçer geçmez işleminizi yapacağım. Kusura bakmayın 10-12 gündür bir proje ile uğraşıyorum, şirket şu anda tek çalışan olduğum için böyle iletişim problemleri yaşıyorum. Bir 15-20 gün daha sürecek bu durum. Bunun dışında eposta ile hızlıca dönüş yapabiliyorum.


    Disklerin tamamı satılmıştır.