Bahadır bey size defalarca belirtmiştim bir probleminiz olduğunda bana en hızlı ulaşabileceğiniz yer epostadır. Bugün 15:18 de eposta atmışsınız, 15:48 te tarafınıza dönüş yapılmış.
Cihan Bey 02.04.2014 tarihinde faturanız kesilip belirttiğiniz adrese kargolanmıştı. Daha sonraki telefon görüşmemizde elinize ulaşmadığını bildirdiğinizde eposta adresinize gönderildi. Bilgisayar başına geçtiğim anda tekrar göndereceğim faturanızı. Ayrıca bizdeki fazladan bir nüshayıda tekrar size kargolattırıyorum.
Kargo takip verecektiniz en son ama o da ulaşmadı, maile de birşey gelmedi. Acil yollarsanız sevinirim günlerdir hem sizi hem ofisi arıyorum ulaşamıyorum.