• 02-10-2013, 00:05:10
    #1
    Türkiye lokasyon olması şart.
    Windows sunucu EKRAN kartı şart.

    İçinde oyun çalıştırıcam opengl vb istiyor çünkü.

    Ona göre bir sunucu teklifi verirseniz sevinirim.
  • 02-10-2013, 10:06:22
    #2
    istediğiniz ram ve özellikler nedir, i7 sunucularımıza ekran kartı takabiliyoruz
  • 02-10-2013, 10:07:18
    #3
    Merhaba .

    İletişime geçer iseniz ekran kartı sunucu sağlayabiliriz .

    İletişim ;

    Skype = ttnetdc
    Telefon = 0224 255 50 50

    Saygılarımızla .
    TTNETDC
  • 02-10-2013, 10:37:34
    #4
    Sunucuda ekran kartı olsa dahi oyunu açamıyorsunuz yalnız haberiniz olsun.Uzak masaüstü ile bağlantı yaptığınızda ekran kartını devredışı bırakıyor.Farklı bir bağlantı yolu bulmadığınız sürece işiniz zor.
  • 02-10-2013, 10:40:17
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucuda ekran kartı olsa dahi oyunu açamıyorsunuz yalnız haberiniz olsun.Uzak masaüstü ile bağlantı yaptığınızda ekran kartını devredışı bırakıyor.Farklı bir bağlantı yolu bulmadığınız sürece işiniz zor.
    Oyunu açabilmesi önemli sanırım, direk uzak masaüstünden oynanmayacaktır diye tahmin ediyorum.
  • 02-10-2013, 10:40:33
    #6
    Windows Xp veya Windows7 ile birlikte uzak bağlantı için Radmin ile istenilen netice elde edilir diye düşünüyorum.
  • 02-10-2013, 11:17:44
    #7
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunu açabilmesi önemli sanırım, direk uzak masaüstünden oynanmayacaktır diye tahmin ediyorum.
    Sadece açılması yeterli değildir sanırım.Oyun başlasa bile ilk anlarda oyunu görüp ayarlaması gerekiyordur diye düşünüyorum.Ben zamanında denedim sonuç alamadım.Ama daghan'ın dediği gibi radmin vb programlarla denenebilir.
  • 02-10-2013, 13:53:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Konudaki i7 ve i3 makinelere ekran kartı takabiliriz.

    https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...k-ay-99tl.html