Türkiye lokasyon olması şart.
Windows sunucu EKRAN kartı şart.
İçinde oyun çalıştırıcam opengl vb istiyor çünkü.
Ona göre bir sunucu teklifi verirseniz sevinirim.
Windows Sunucu EKRAN KARTLI ariyorum.
7
●668
- 02-10-2013, 10:40:17Oyunu açabilmesi önemli sanırım, direk uzak masaüstünden oynanmayacaktır diye tahmin ediyorum.sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2013, 11:17:44Sadece açılması yeterli değildir sanırım.Oyun başlasa bile ilk anlarda oyunu görüp ayarlaması gerekiyordur diye düşünüyorum.Ben zamanında denedim sonuç alamadım.Ama daghan'ın dediği gibi radmin vb programlarla denenebilir.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2013, 13:53:40Üyeliği durdurulduMerhabalar,
Konudaki i7 ve i3 makinelere ekran kartı takabiliriz.
https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...k-ay-99tl.html