Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyunu açabilmesi önemli sanırım, direk uzak masaüstünden oynanmayacaktır diye tahmin ediyorum.
Sadece açılması yeterli değildir sanırım.Oyun başlasa bile ilk anlarda oyunu görüp ayarlaması gerekiyordur diye düşünüyorum.Ben zamanında denedim sonuç alamadım.Ama daghan'ın dediği gibi radmin vb programlarla denenebilir.