Sunucuda ekran kartı olsa dahi oyunu açamıyorsunuz yalnız haberiniz olsun.Uzak masaüstü ile bağlantı yaptığınızda ekran kartını devredışı bırakıyor.Farklı bir bağlantı yolu bulmadığınız sürece işiniz zor.