sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucuda ekran kartı olsa dahi oyunu açamıyorsunuz yalnız haberiniz olsun.Uzak masaüstü ile bağlantı yaptığınızda ekran kartını devredışı bırakıyor.Farklı bir bağlantı yolu bulmadığınız sürece işiniz zor.
Oyunu açabilmesi önemli sanırım, direk uzak masaüstünden oynanmayacaktır diye tahmin ediyorum.